Etik Komisyonu
KOMİSYONUN TEŞKİLİ VE GÖREVLERİ
13.04.2005 tarih ve 25785 Sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri ile Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Yönetmeliğin 29. maddesi gereğince Sultangazi Kaymakamlığının 10.07.2020 tarih ve 2729 sayılı onaylarıyla İlçemizde Etik Komisyonu oluşturulmuştur.
Etik Komisyonunun görevi kurum ve kuruluşlarda, etik kültürünü yerleştirmek ve geliştirmek, personelin etik davranış ilkeleri konusunda karşılaştıkları sorunlarla ilgili olarak tavsiyelerde ve yönlendirmede bulunmak ve etik uygulamaları değerlendirmektir.
Etik Komisyonu üyelerinin ne kadar süreyle görev yapacağı ve diğer hususlar, Vali tarafından belirlenir. Etik komisyonu, Başbakanlık Kamu Görevlileri Etik Kurulu ile işbirliği içinde çalışmaktadır.
KOMİSYON ÜYELERİ
Başkan: Uğur KALKAR- Kaymakam
Komisyon Üyesi: Osman AVCI– İlçe Yazı İşleri Müdürü
Komisyon Üyesi: Metin SILAY - İlçe Nüfus Müdürü
Komisyon Üyesi: Alaattin KARACA- İlçe Mal Müdür V.
Komisyon Üyesi: Dr. Mihriban AKSOY – İlçe Sağlık Müdür V.
Komisyon Üyesi: Miraç SÜNNETCİ- İlçe Milli Eğitim Müdür V.
MEVZUAT
Kamu Görevlileri Etik Kurulu Kurulması ve Bazı Kanunlarda Değişim Yapılması Hakkında Kanun (5176 sayılı)
Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri ile Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik
FAALİYETLER
ETİK KOMİSYONU YILLIK FAALİYET RAPORU
İLETİŞİM
Sultangazi Kaymakamlığı Etik Komisyonu İletişim Bilgileri
Başvuru Adresi :
Kamu Görevlileri Etik Komisyonu Sultangazi Kaymakamlığı
Uğur Mumcu Mah. Atatürk Bulvarı No:58 Kat :3 Sultangazi/İSTANBUL
Telefon: (212)606 18 15 Faks: (212)606 18 42
e-posta: sultangazi@istanbul.gov.tr Elektronik Ağ: www.sultangazi.gov.tr